Διαθεσιμότητα  προϊόντων:

Στην περίπτωση που το προϊόν που παραγγείλατε, κατά τον χρόνο της παραγγελίας, παρουσιαζόταν διαθέσιμο, ενώ διαπιστώθηκε από την Εταιρεία κατά την προετοιμασία της παραγγελίας ότι εξαντλήθηκε, τότε το προσωπικό μας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός εύλογου χρόνου για να σας ενημερώσει για το γεγονός αυτό και να σας προτείνει είτε την επιστροφή χρημάτων είτε την αλλαγή με παρόμοιο/συναφές ίσης ή μεγαλύτερης αξίας προϊόν.

 

Παράδοση προϊόντων:

1. Κατά την παράδοση, συνιστάται να επιβεβαιώνετε την καλή κατάσταση της συσκευασίας  πριν την υπογραφή της παραλαβής της αποστολής. Σε περίπτωση που υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι το πακέτο αποστολής έχει καταστραφεί ή αλλοιωθεί συνιστάται να αρνείσθε την παράδοση ή να την αποδέχεσθε και αμέσως να μας ενημερώνετε για την κατάσταση του πακέτου αποστέλλοντας σχετικό αποδεικτικό φωτογραφικό υλικό στην ακόλουθη διεύθυνση επικοινωνίας: support@anosiapharmacy.gr.

2. Σε περίπτωση που η παράδοση της εμφανώς αλλοιωμένης ή κατεστραμμένης αποστολής έχει γίνει με τρόπο ανέπαφο και χωρίς υπογραφή, μπορείτε να επιστρέψετε κατόπιν συνεννόησης με την Εταιρεία το πακέτο αποστολής χωρίς να έχει ανοιχθεί ή τροποποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.

3. Κατά τις ανωτέρω περιπτώσεις συνιστάται να αποστείλετε στην Εταιρεία όλες τις διαθέσιμες αποδείξεις για την κατάσταση της αποστολής λ.χ. φωτογραφία της κατεστραμμένης αποστολής.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:

1. Η ιστοσελίδα AnosiaPharmacy σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε με δικά σας έξοδα (η παρ. αφορά σε υπαναχώρηση και μόνο για όσα δεν περιλαμβάνονται στα ελαττωματικά όπου επιβαρυνόμαστε τα έξοδα βλ.παρακάτω) εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής το/τα προϊόν/τα στην κατάσταση που παρελήφθησαν, χωρίς ίχνη χρήσης, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς (λ.χ. δελτίο αποστολής, απόδειξη, τιμολόγιο) στη διεύθυνση:

AnosiaPharmacy

Αμφίσσης 21, ΤΚ 173 41, Αγ. Δημήτριος.

2. Δεν επιστρέφονται τα εξής προϊόντα για λόγους υγιεινής, ασφάλειας και ποιότητας:

  • Φάρμακα και συμπληρώματα διατροφής
  • Προϊόντα που αλλοιώνονται ή χειροτερεύει η κατάστασή τους γρήγορα, όπως τα είδη διατροφής και νωπά προϊόντα λ.χ. γάλατα και είδη βρεφικής διατροφής,
  • Προϊόντα προσωπικής υγιεινής ή/και προϊόντα που έρχονται σε επαφή με τους βλεννογόνους λ.χ. Οδοντόβουρτσες, θερμόμετρα, εσώρουχα - καλσόν, ρινικοί διαστολείς,
  • Ηλεκτρονικές συσκευές οι οποίες έχουν χρησιμοποιηθεί, έχει γίνει μέτρηση και αυτή έχει καταγραφεί στη μνήμη της συσκευής
  • Τα κατεστραμμένα προϊόντα ή/και προϊόντα όπου έχει αφαιρεθεί η ταινία χρήσης ή/και φέρουν ανοιγμένο καπάκι
  • Τα προϊόντα ειδικών προσφορών που δεν πωλούνται ξεχωριστά, εάν και εφόσον αυτό αναγράφεται στο anosiapharmacy.gr
  • Προϊόντα κατά ειδική παραγγελία λ.χ. Ομοιοπαθητικά, ορθοπεδικά και ανατομικά είδη
  • Προϊόντα ψυγείου
  1. Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και την αποφυγή τυχόν ταλαιπωρία σας, μπορείτε πριν από την παραγγελία σας να απευθυνθείτε σε εμάς τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έτσι ώστε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το πλέον εξατομικευμένο και κατάλληλο για τις ανάγκες σας προϊόν.
  2. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα ή να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Επιστροφή ελαττωματικών  προϊόντων:

  1. Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με κάποιο προϊόν, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στον αριθμό 212-214-7710 ή με ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση support@anosiapharmacy.gr εκθέτοντάς μας συνοπτικά το ελάττωμα που παρουσιάζεται.
  2. Εφόσον κριθεί από την Εταιρεία μας ότι θα πρέπει να ελεγχθεί το προϊόν, θα γίνει παραλαβή του προϊόντος από εταιρεία courier με δικά μας έξοδα.
  3. Σε περίπτωση που ένα προϊόν είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό, τότε μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων που καταβάλλατε για το προϊόν.
  4. Σημειώνεται ότι δεν θεωρούνται ελαττωματικά προϊόντα, όσα προϊόντα δύναται να αναλωθούν μέχρι την αναγραφόμενη ημερομηνία λήξεώς τους,
  5. Σε περίπτωση όπου έχει παρέλθει εύλογος χρόνος από την αγορά του ελαττωματικού προϊόντος και αυτό καλύπτεται από εγγύηση, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάσταση ή επισκευή του είτε απευθείας από την εταιρεία παραγωγής ή διανομής του προϊόντος είτε αποστέλλοντάς το με δικά σας έξοδα στην Εταιρεία μας. Σε κάθε περίπτωση η κρίση για το εάν επιδέχεται επισκευή παραμένει στη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας παραγωγής ή διανομής.

 

Διαδικασία επιστροφής προϊόντων:

10. Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το τμήμα επιστροφών της Εταιρείας μας, τηλεφωνικά στον αριθμό: 212-214-7710 και να αναφέρετε τον λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή προϊόντος ή/και να περιγράψετε τυχόν ελάττωμα αυτού.

11. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως με την Εταιρεία και μόνο εφόσον τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους συσκευασία. Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση, την τράπεζα, τον δικαιούχο λογαριασμού καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας που αφορά την επιστροφή.

Για τις επιστροφές είναι απαραίτητο να είναι διαθέσιμη η απόδειξη λιανικής που έχει εκδοθεί, να έχει διατηρηθεί το προϊόν σε σωστές συνθήκες και η συσκευασία επιστροφής να είναι κατάλληλη, ώστε να μην καταστρέφεται το προϊόν (όχι σε φάκελο ή σε άλλου είδους συσκευασία).

Σε περίπτωση όπου για την αποστολή των προϊόντων έχει εκδοθεί τιμολόγιο, τότε η αποστολή της επιστροφής θα πρέπει να φέρει δελτίο αποστολής.

12. Μετά από έλεγχο των προϊόντων που επεστράφησαν, η Εταιρεία θα επιστρέψει το συνολικό ποσό που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας εντός 15 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την Εταιρεία μας, αφαιρουμένων των εξόδων αποστολής με το ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο καταβλήθηκε το ποσό της παραγγελίας.

Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα ή μέσω Paypal θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και επιστροφή χρημάτων στην πιστωτική σας κάρτα ή στο Paypal.

13.Δεν επιστρέφεται η αξία προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί ή προϊόντα που η συσκευασία τους έχει αλλοιωθεί ή ανοιχθεί. Δεν επιστρέφεται η αξία προϊόντων, που έχουν καταστραφεί ή αλλοιωθεί κατά την αποστολή του πακέτου επιστροφής. Στις περιπτώσεις αυτές το ίδιο το προϊόν δύναται να επιστραφεί στον πελάτη με δικά του έξοδα. Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.

 

Τελικοί όροι επιστροφών:

14. Το  anosiapharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί επιστροφή προϊόντος, εάν κατά την απόλυτη κρίση της Εταιρείας, ο πελάτης ασκεί καταχρηστικά το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων, λ.χ. σε περίπτωση επανειλημμένων αιτημάτων επιστροφής.

15. Το anosiapharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την παρούσα πολιτική επιστροφών, αναρτώντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα του. Παρακαλούνται οι επισκέπτες να ανατρέχουν στους ισχύοντες όρους προκειμένου να ενημερωθούν για κάθε τροποποίηση πριν την εκκίνηση της διαδικασίας επιστροφής προϊόντων.

Τελευταία έκδοση όρων: 02.2022